سرپرست اداره کل راه‌آهن استان یزدگفت: روزانه ۳۰ رام قطار مسافربری در محور راه‌آهن یزد، ۱۵ هزار مسافر را جا‌بجا می‌کند.

داوودی سرپرست اداره کل راه‌آهن استان یزددر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: روزانه ۳۰ رام قطار مسافربری در محور راه‌آهن یزد، ۱۵ هزار مسافر را جا‌بجا می‌کند، خاطرنشان کرد: ازاین‌رو ارتقاء خدمات ایستگاه‌ها همواره از سوی راه‌آهن یزد دنبال می‌شود که در راستای این مهم سایه‌بان سکو‌های مسافری یزد اجرایی و تابه‌حال ۸ دستگاه آسانسور در ایستگاه‌های یزد، بافق، میبد و اردکان نصب شده است.

داوودی افزود: به منظور جلب رضایت مسافران، سکو‌های ۱ و ۲ مسافری ایستگاه یزد مسقف شد و ایستگاه راه آهن شهرستان اردکان نیز بزودی مسقف خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه آهن استان یزد از تجهیز سکو‌های مسافری ایستگاه یزد به سقف و سایه‌بان خبر داد و گفت: به‌منظور ارتقاء خدمات مسافری و تکریم ارباب‌رجوع، پروژه سقف و سایه‌بان سکو‌های اول و دوم مسافری ایستگاه یزد به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال، طی مدت ۲۴ ماه اجرایی و مهیای بهره‌برداری شد.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت خدمات در ایستگاه‌های راه‌آهن باید پیوسته ارتقاء یابد و یکی از نیاز‌های اصلی ایستگاه‌های استان یزد در این زمینه، تجهیز به سقف و سایه‌بان در سکو‌های مسافری است.

سرپرست اداره کل راه‌آهن استان یزد تصریح کرد: با توجه به حجم بالای مسافران قطار استان و ۴ ایستگاه تشکیلاتی قطار برای پیاده و سوارشدن مسافران که در شهرستان‌های اردکان، میبد، یزد و بافق واقع است، تنها ایستگاه یزد به سایه‌بان تجهیز شده است و با توجه به اینکه برای بسیاری از مسافران ازجمله افراد سالخورده، بیماران و کودکان تحمل گرمای آفتاب تابستان و حتی بهار دشوار می‌شود، مسقف کردن ایستگاه‌ها برای جلوگیری از گرمای طاقت‌فرسای تابستان در هنگام توقف قطار در تمامی ایستگاه‌ها در برنامه‌های آتی راه‌آهن قرار دارد.

انتهای پیام/ ا

جابجایی روزانه 15 هزار مسافر در خطوط ریلی استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار