محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی اینستاگرامی روز کارگر را به تمام کارگران زحمتکش تبریک گفت.

تبریک اینستاگرامی محسن رضایی به مناسبت روز کارگربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 11 اردیبهشت به پاس گرامیداشت مقام زحمتکشانی که می‌توان گفت رکن اصلی جامعه هستند و چرخ جامعه با تلاش  شبانه روزی آنها می‌چرخد به نام روز کارگر نامیده شده است. قشر مظلومی که دست‌های پینه بسته‌شان گواه سختی‌هایی است که متحمل می‌شوند. به همین مناسبت محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش این روز را به کارگران عزیز تبریک گفت و از زحماتشان تقدیر کرد.

رضایی در اینستاگرام خود نوشت: "
خرمشهرهای امروز ،زندگی مردم، پیشرفت کشور و جایگاه بین المللی ماست. میدان جنگ امروز، عرصه مقابله با تحریم‌های اقتصادی دولت آمریکاست. کارگران و کارآفرینان، رزمندگان و فرماندهان صحنه جنگ اقتصادی‌اند.

تعیین کننده‌ترین عامل در نبرد اقتصادی، تلاش‌های کارگران است که موفقیت واحد‌های کوچک و بزرگ تولید ملی را رقم می‌زند. دولتمردان جامعه‌ای که پیشوایانش بر دست کارگر بوسه می‌زنند و مذهبش بر پرداخت دستمزد کارگر، پیش از خشک شدن عرق او تاکید دارد، باید قدر کارگر را بیش از این بدانند. روز کارگر را به فعالان میدان کار و تولید تبریک می‌گویم. "

تبریک اینستاگرامی محسن رضایی به مناسبت روز کارگر

بیشتر بخوانید:

تجلیل از سرلشکر باقری و استادان نمونه دانشگاه عالی دفاع ملی

ارتش و سپاه پاسداران باید روز به روز قوی‌تر شوند

انتهای پیام/

محسن رضایی از کارگران تقدیر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار