مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:5 تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در منطقه پادنا آماده هستند که در صورت نیاز به منطقه سی‌سخت اعزام شوند.

منصور شیشه فروش در گفتوگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص زلزله رخ داده در منطقه سی سخت کهگیلویه و بویر احمد و احتمال درگیر شدن اصفهان در این زلزله و اعزام تیم‌های امدادی از اصفهان اظهار داشت: 5 تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان در منطقه پادنا آماده هستند که در صورت نیاز به منطقه سی‌سخت ب  اعزام شوند.

وی افزود: اثرات زلزله‌ای که صبح امروز رخ داد طبق گزارش اعلام شده بعضی از روستاها را در بخش پادنای علیا و سفلی سمیرم درگیر کرده است و فقط یک تعدادی از منازل روستایی‌ در این مناطق به صورت شکاف‌هایی در دیوارها و فروریختن دیوار آسیب دیدند؛ دو سه دیوار از منازل روستایی فروریخته و روی یک خودرو هم دیوار افتاده است اما خسارت و صدمات جانی نداشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از اعلام وقوع زلزله تیم‌های ارزیابی از مدیریت بحران استان و شهرستان به منطقه اعزام شده و روستاهای مناطق پادنای علیا و سفلی را بررسی و ارزیابی کردند.

وی با اشاره به این‌که حدود 30 روستا در بخش پادنای علیا و سفلی شهرستان سمیرم بررسی شدند، تصریح کرد: خسارات این‌ها توسط تیم‌های ارزیابی جمع‌بندی شد، گزارش‌ها در حال جمع‌بندی است که پیگیری‌های لازم را انجام دهیم و برای بازسازی اقدام شود.

شیشه‌فروش در پایان مطرح کرد: تیم مدیریت بحران استان و شهرستان آمادگی لازم را داشتند که به منطقه سی‌سخت هم کمک کنند ولی تاکنون اعلام نیازی برای کمک نشده است.

 

انتهای پیام/م

 

زلزله در منطقه پادنای سمیرم

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار