دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی در لرستان گفت: مرحله حضوری جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور ۴۵۸ دانش‌آموز لرستانی در روز‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یحیی دریکوندی، دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی در لرستان با اشاره به آغاز فعالیت ثبت‌نامی دانش‌آموزان برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی لرستان، گفت: دانش‌آموزان تا پایان بهمن ماه سال گذشته فرصت ارسال آثار به مرحله آموزشگاهی جشنواره را داشتند.

وی بیان کرد: پس از مرحله آموزشگاهی، دانش‌آموزانی که شرایط ورود به مرحله منطقه‌ای را داشتند در اسفندماه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی در لرستان با بیان اینکه یک‌هزار دانش‌آموز منتخب به مرحله استانی راه یافتند، افزود: در مرحله استانی آثار از دو طریق حضوری و غیرحضوری داوری می‌شوند.

دریکوندی بیان داشت: آثار ارسالی به جشنواره در محور‌های ادبیات و آزمایشگاه به صورت حضوری و محور‌های دست‌سازه، بازارچه، زبان و پژوهش به صورت غیرحضوری داوری می‌شوند.

وی از شرکت ۴۵۸ دانش‌آموز لرستانی در مرحله حضوری جشنواره خوارزمی خبر داد و گفت: مرحله حضوری جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور ۴۵۸ دانش‌آموز در روز‌های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی در لرستان تصریح کرد: نفرات برتر به مرحله کشوری جشنواره که تابستان سال جاری در مشهد برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

دریکوندی هدف از برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی را شناسایی استعداد‌های دانش‌آموزان عنوان و خاطرنشان کرد: تنوع بخشیدن به محیط‌های یادگیری، ایجاد فرصت رقابتی بین دانش‌آموزان با هدف کارآفرینی و کاربردی‌کردن مطالب آموخته شده از جمله اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/د

رقابت یک‌هزار دانش‌آموز لرستانی در جشنواره نوجوان خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.