رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان گفت: جشنواره نقاشی، جشنواره دل‌نوشته‌ای به خدا و جشنواره خوشنویسی با خودکارو مداد، در این ایام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از برگزاری جشن رمضان لرستان، با بیش‌از ۲۰ برنامه ویژه، در ایام ماه مبارک رمضان، خبرداد.

وی ادامه داد: در این راستا پوستر برنامه‌ها طراحی و در سطح استان پخش خواهد شد.

احمدی با اشاره به این‌که در ایام ماه مبارک رمضان سه جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و عترت برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشنواره نقاشی، جشنواره دل‌نوشته‌ای به خدا و جشنواره خوشنویسی با خودکارو مداد، در این ایام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب ونرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی، با ارائه بیش‌از ۵۰۰۰ عنوان کتاب و نرم افزار حوزه قرآن و عترت با تخفیف ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: این نمایشگاه ۱۰ روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان برپا شده و تا نیمه‌های آن، برپا خواهد بود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح تعویض کتب کهنه قرآن‌کریم با مصحف شریف نو، عنوان کرد: این طرح در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مانند روال سال‌های قبل در طول اماه مبارک رمضان محافل و مجالس جامع انس با قرآن کریم و مجالس تفسیر قرآن‌کریم در شهرستان‌های استان و با محوریت روستا‌های محروم بزرگ و دارای جمعیت بالا، برگزار خواهد شد که در این راستا از قاریان برتر استان و کشور بهره گرفته خواهد شد.

احمدی با اشاره به برگزاری جشن حلول ماه مبارک رمضان در استان گفت: تجلیل از تعدادی از فعالان قرآنی استان، برگزاری اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی و هنری جشن رمضان و همچنین توزیع قرآن کریم و ... ازجمله برنامه‌های قابل اجرا در قالب جشن رمضان در استان است.

انتهای پیام/د

اجرای ۳ جشنواره فرهنگی ـ. قرآنی طی رمضان امسال در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.