مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: طی ماه گذشته 88 مورد اطفای حریق در شهر اردبیل صورت گرفته است.

محمدرضا یعقوبی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری 88 مورد اطفای حریق در شهر صورت گرفته است و  69 مورد نیز اقدامات امداد و نجات توسط نیروهای امدادی این سازمان انجام شده است.

وی همچنین گفت: بیش از 160 مأموریت امداد و نجات و اطفای حریق توسط نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل افزود: در این مأموریت‌ها طی ماه گذشته بیش از 600 مأمور امداد و نجات به منظور امدادرسانی در محل حوادث گزارش شده حضور یافته و اقدامات مورد انتظار را انجام دادند.

یعقوبی به تلاش شبانه‌روزی نیروهای فعال امدادرسان در سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: تعداد خودروهای اعزامی برای امداد و نجات و اطفای حریق در حوادث گزارش شده استان اردبیل بیش از 200 خودرو گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بیش از 150 آتش‌نشان در شهرستان اردبیل مشغول به فعالیت بوده و 53 نیروی جدید نیز به تازگی دوره‌های آموزشی مورد نظر این شغل عاشقانه را سپری کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

فعالیت بیش از 150 آتش‌نشان در شهرستان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.