معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از برآورد خسارت ۷۸ میلیارد تومانی واحد‌های مسکونی، اداری و تاسیسات زیربنایی استان در زلزله اخیر خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو ی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛گفت:در پی زلزله اخیرخسارت زیرساخت‌های اداریِ شهری و روستایی از جمله آب، برق، تلفن و برآورد ۷۸ میلیارد تومان خسارت اولیه در پی زلزله اخیرگاز شهرستان‌های بویراحمدو دنا حدود ۲۸ میلیارد برآورد شده است.
فیلی افزود: به منازل مسکونی در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با همکاری دهیاران و بخشداران مناطق مختلف این دو شهرستان در حال بررسی و برآورد خسارت به منازل مسکونی مردم زلزله زده هستند، از مردم خواست با بازرسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با داشتن کارت شناسایی همکارای لازم را داشته باشند.
فیلی با اشاره به اینکه در پی زلزله اخیر انشعاب ۹ هزار مشترک آب در شهرمادوان، بلهزار و بنسنجان قطع است ادامه داد: با همکاری و تلاش نیرو‌های امدادی اداره آب و فاضلاب استان آب این مناطق تا ظهر امروز وصل خواهد شد.
انتهای پیام/غ
برچسب ها: زلزله ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.