بر اساس یک نظرسنجی جدید که نتایج آن روز چهارشنبه منتشر شد، اکثر آمریکایی‌ها خواهان حفظ توافق هسته‌ای ایران (برجام) هستند.

نظرسنجی: اکثر مردم آمریکا از برجام حمایت می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، طبق یک نظرسنجی که نتایج آن روزچهارشنبه منتشر شد اکثریت آمریکایی‌ها از دولت ترامپ می خواهند توافق هسته‌ای ایران (برجام) را حفظ کند.

این نظرسنجی که بصورت مشترک توسط مؤسسات «MORNING CONSULT» و «Politico» انجام شد و طی آن با حدود دو هزار آمریکایی مصاحبه شد، نشان می دهد 56 درصد از مصاحبه شوندگان حمایت خود را از برجام اعلام کرده‌اند. این در حالی است که تنها 26 درصد با توافق هسته ای ایران مخالفت کرده‌اند. آمار منتشر شده در این نظرسنجی حکایت از آن دارد که حمایت از برجام به بالاترین میزان و مخالفت با آن به پایین ترین سطح خود رسیده است.

گفتنی است پرسش در خصوص برجام، تنها یکی از ده‌ها پرسشی بود که در خصوص سیاست در این نظرسنجی مطرح شد. این نظرسنجی در فاصله 26 آوریل و یکی مه ( دو روز پیش) انجام شده بود.

همچنین شایان ذکر است دونالد ترامپ تا 9 روز دیگر ( 12 مه) باید تصمیم نهایی خود را در خصوص سرنوشت توافق هسته ای اتخاذ کند.

انتهای پیام/

حمایت مردم آمریکا از توافق هسته‌ای ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار