مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت:مردم نیکوکار استان ایلام سال گذشته بیش از ۳۲ میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلفی مشارکتی به نیازمندان و مددجویان این استان کمک کردند.

افزایش ۲۸ درصدی مشارکت نیکوکاران در کمک به نیازمندان ایلامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;ضیاء رضایی در سفر به شهرستان سیروان و در جمع کارکنان این شهرستان، بیان کرد: مردم نیکوکار استان ایلام سال گذشته بیش از 32 میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف مشارکتی به نیازمندان و مددجویان استان کمک کردند.

وی، بابیان اینکه این میزان کمک‌ها نسبت به سال قبل از آن 28 درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: این در حالی است که بر اساس برنامه پیش‌بینی‌شده و هدف‌گذاری شده توسط امداد مرکز،25 میلیارد تومان مشارکت مردمی برای استان هدف‌گذاری شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، با ارائه گزارشی از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های موفق این نهاد در سال گذشته، افزود: کمیته امداد استان ایلام سال گذشته با اجرای بیش از 2 هزار شغل برای نیازمندان استان بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به‌عنوان دستگاه برتر استان در زمینه اشتغال‌زایی معرفی شد.

رضایی، بابیان اینکه در زمینه‌های اشتغال‌ زایی البته این نهاد در چند سال گذشته همواره به‌عنوان دستگاه برتر استان معرفی‌شده است، اضافه کرد: کمیته امداد استان ایلام علاوه بر اشتغال و مشارکت‌های مردمی در زمینه‌های گوناگون دیگر ازجمله مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات فرهنگی، تکریم ارباب‌رجوع، اقامه نماز، ساماندهی اوقات فراغت و موارد دیگر از سازمان‌های برتر استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، با اشاره به اهداف و برنامه‌های کلان این نهاد برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه داد: تقویت اعتماد عمومی، خدمت بی‌منت به مردم و حذف تشریفات اداری از شعارهای اصلی کمیته امداد بوده که این نهاد همواره به‌درستی به این شعار عمل کرده است.

انتهای پیام/ د

افزایش 28 درصدی کمک به نیازمندان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.