مدیر محصول پیام‌رسان بله از طرحی جدید این پیام‌رسان برای حمایت از خیریه‌ها خبر داد.

پیام‌رسان بله همراه با امکانات ویژه برای امور خیریه +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از فیلترینگ تلگرام، پیام‌رسان‌های داخلی به دلیل قابلیت‌های خوب و مفیدی که برای کاربران ایرانی داشتند خیلی زود مورد توجه واقع شدند و در حال حاضر روز به روز آمار ثبت‌نام کنندگان در این پیام‌رسان‌ها افزایش می‌یابد.

یکی از این پیام‌رسان‌های داخلی، " بله " است که به دلیل قابلیت انتقال وجه که درون آن وجود دارد، این اپلیکیشن را از سایر پیام‌رسان‌ها متمایز می‌کند.

به گفته مدیر پیام‌رسان بله، این اپلیکیشن علاوه بر اینکه یک وسیله ارتباطی محسوب می‌شود، توسط بانک مرکزی برای انتقال و جابه‌جایی پول نیز مورد تایید قرار گرفته است.

گفتنی است؛ به تازگی امین تجملیان مدیر محصول پیام‌رسان بله، توییتی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است که به ایجاد طرحی جدید از سوی این پیام‌رسان بومی اشاره دارد. همانطور که در ادامه نیز مشاهده می‌کنید؛ تجملیان اعلام کرده است که به منظور حمایت از طرح خیریه و به مناسبت آغاز ماه رمضان به صورت کاملا رایگان از موسسه های خیریه حمایت کرده و آنها را در صفحه ویترین خود معرفی خواهد کرد.

پیام‌رسان بله همراه با امکانات ویژه برای امور خیریه +عکس

انتهای پیام/

بله همراه با امکانات ویژه برای خیریه ها +عکس

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسينى
۲۲:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
چقد عاليه ، من بيشتر از يه ساله بله رو دارم ، خيلى ازش راضيم و كاراى بانكيشم محشره .
Iran (Islamic Republic of)
سید وحید
۲۰:۱۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام بسیار کار خوبیه من چند تا موسسه خیریه میشناسم که از موقعیکه تو بله شروع به کار کردن ، خیلی راحتتر شدن و اظهار رضایت می کنن، خصوصا درخواست پولش خیلی بدرد بخوره
آخرین اخبار