قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:با آمادگی زیرساخت های گمرکی در منطقه آزاد اروند از روز شنبه کار پلاک گذاری خودروهای وارداتی از سر گرفته می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل آماده نبودن برخی از زیرساخت های اینترنتی در گمرک منطقه آزاد 5 ماه است که کار پلاک گذاری خودروهای اروندی به تعویق افتاده که با آماده شدن آنها از روز شنبه 15 اردیبهشت کار پلاک گذاری از سرگرفته می شود.

وی با بیان اینکه 6 باجه و پهنای اینترنت وسیع برای پلاک گذاری در گمرک منطقه آزاد در حال آماده سازی است افزود:پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان نیز اعلام آمادگی کرده تا با استقرار نیروهایش در 4 شیفت کاری یعنی به صورت 24 ساعته در عرض یک هفته به همه خودروهای وارد شده پلاک ارائه دهد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:صاحبان خودروهای اروند از روز شنبه می توانند به نوبت به گمرک منطقه آزاد اروند در بندر خرمشهر مراجعه کنند.

وی  همچنین گفت: برای پرداخت حق انبار داری نیز درتلاش هستیم تا با شرکت مورد نظر مذاکره کرده و تخفیف ویژه ای برای صاحبان خودروها بگیریم.

انتهای پیام/د

آغاز پلاک گذاری خودروها

برچسب ها: واردات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.