رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به شعار هواداران علیه خودمان عادت داریم، اما هواداران خونه به خونه فرهنگ فوتبالی خود را بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید فتاحی درباره برگزاری فینال جام حذفی بین تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر بیان کرد: از سال گذشته اعلام کردیم اگر وضعیت زمین ورزشگاه خرمشهر مناسب نباشد، فینال جام حذفی را در آن برگزار نمی کنیم. باید از مسئولان استان خوزستان و شهر خرمشهر تشکر کنیم که با تلاش فراوان کیفیت زمین را به حد عالی رساندند. خونه به خونه روز گذشته در این ورزشگاه تمرین و وینفرد شفر، سرمربی استقلال هم کیفیت آن را بررسی کرد. مشکل خاصی وجود ندارد و نور ورزشگاه هم خوب است. امیدوارم بازی خوبی هم شاهد باشیم.

او درباره برنامه سازمان لیگ برای مراسم اهدای جام گفت: از زمانیکه جام را به کاپیتان تیم قهرمان اهدا می کنیم، برگزاری مراسم دست خود باشگاه می افتد. امیدوارم بازیکنان استقلال مانند پرسپولیس دقایقی پس از اهدای جام روی سکو بمانند و عکس یادگاری بگیرند. در زمان برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هیچ فرد اضافه ای به زمین نیامد و تنها از سوی اعضای تیم پرسپولیس حواشی کوچکی ایجاد شد که آن هم طبیعی است.

استقلال قهرمان جام حذفی شود، سوپر جام ۲۹ تیر برگزار می‌شود

فتاحی درمورد تاریخ برگزاری دیدار سوپرجام گفت: هر تیمی در جام حذفی قهرمان شود طبق تقویم سازمان لیگ باید در بازی سوپرجام شرکت کند. اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود طبق تقویم باید ۲۹ تیر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود. در صورت قهرمانی خونه به خونه هم درباره مکان برگزاری بازی سوپرجام تصمیم گیری می کنیم.

هواداران خونه به خونه فرهنگ فوتبالی خود را بالا ببرند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره شعارهای هواداران خونه به خونه علیه خودش گفت: به این مسائل عادت کرده ایم. همانگونه که استقلالی ها مرا تشویق کردند هواداران خونه به خونه هم به دلیل صعود نکردن تیمشان به لیگ برتر علیه من شعار می دهند اما امیدوارم فوتبالدوستان کشورمان تا حدی فرهنگشان را بالا ببرند. به عنوان مسئول ۱۶ تیم لیگ برتر و ۱۸ تیم لیگ یک را برابر نگاه می کنیم و بین آنها تفاوتی قائل نمی شویم. مدیران باشگاه ها هم این موضوع را می دانند.

مسئولان خونه به خونه مدارکشان را درباره تبانی تیم نساجی مازندران به سازمان لیگ تحویل دهند

فتاحی درباره بیانیه باشگاه خونه به خونه درباره تکمیل شدن مدارک این باشگاه نسبت به تبانی تیم نساجی مازندران اظهار داشت: مسئولان خونه به خونه مدارکشان را به سازمان لیگ تحویل دهند تا با افراد و تیم های متخلف برخورد شود. یک بار تبانی شهرداری تبریز ثابت شد و این تیم به ۲ دسته پایین تر سقوط کرد. هر تیمی تبانی کند طبق قانون با آن برخورد می شود.

او درباره استفاده از سکوی مراسم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر برای مراسم فینال جام حذفی گفت: در یک هفته اخیر در سه ورزشگاه آزادی تهران، بهنام محمدی مسجد سلیمان و نفت و گاز اروندان خرمشهر مراسم قهرمانی برگزار کرده ایم. در استیج ورزشگاه آزادی تغییرات کوچکی ایجاد شده است. به دلیل حضور خونه به خونه و استقلال در فینال جام حذفی بخش هایی از این استیج رنگ قرمز و بخش هایی دیگر رنگ آبی به کار گرفته شده است. قهرمانی پرسپولیس مسجل شده بود و برای برگزاری مراسم قهرمانی این تیم از استیج قرمز استفاده کردیم. ۲ سال پیش استیج فینال جام حذفی سبز و آبی و سال گذشته قرمز و زرد بود.

فتاحی در مورد برنامه رقابت های لیگ هجدهم گفت: برنامه پیشنهادی خود را به باشگاه ها ارائه داده ایم و از آنها خواستیم درباره این برنامه نظر بدهند. هفته آینده از مدیران و سرمربیان ۱۶ تیم لیگ برتری دعوت می کنیم تا برنامه این رقابت ها نهایی شود.

او درباره اینکه چه شخصی جام قهرمانی حذفی را به تیم برنده اهدا می کند، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان لیگ، استاندار خوزستان و نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی این کار را انجام می دهند. طبق سلسله مراتب اداری اگر رئیس فدراسیون در برگزاری مراسم های قهرمانی شرکت نکند نایب رئیس جام را به تیم قهرمان اهدا می کند.

صحبت از رنگ شدن زمین ورزشگاه خرمشهر زشت است

فتاحی درباره شائبه رنگ شدن زمین ورزشگاه نفت و گاز اروندان بیان کرد: ماه ها برای این زمین زحمت کشیده شده و زشت است بگوییم این چمن رنگ شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار