نخستین دوره المپیاد کارآفرینی دانش ‌آموزی مازندران در شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه طرح در سه گروه برق، طراحی دوخت و کشاورزی به دبیرخانه نخستین دوره المپیاد کارآفرینی دانش ‌آموزی مازندران ارسال شده است، گفت:از این تعداد طرح ۵۵ ایده مربوط به رشته برق، ۴۷ ایده مربوط به رشته طراحی دوخت و ۲۳ ایده مریوط به رشته کشاورزی است.

وی با بیان اینکه ۱۵ ایده به عنوان ایده برتر کارآفرینی پذیرفته شدند، افزود: این المپیاد در هنرستان ‌های مازندران برگزار شد که بیشترین مشارکت را دانش‌ آموزان شهرستان های ساری، قائم ‌شهر، آمل، جویبار، محمودآباد و بابل به خود اختصاص دادند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران بیشترین هنرآموزهای این استان را مربوط به هنرستان ‌های شهرستان های قائم‌ شهر، ساری، بابل و آمل عنوان کرد.

نظری با اشاره به کسب دانش، کسب مهارت زندگی و کسب مهارت کسب و کار در آموزش و پرورش گفت: رویدادهایی مانند استارت‌ آپ‌ ها در میان دانش‌ آموزان برای پیشرفت آنان از حافظه ‌محوری به کسب فن و مهارت است.

این دوره از المپیاد با همکاری آموزش و پرورش دانشگاه علمی کاربردی، پارک علم و فناوری و نیز کارآفرین مطرح، رضا خسروی برگزار شد.

انتهای پیام/ م

بابلسر میزبان برگزاری المپیاد کارآفرینی دانش آموزی

برچسب ها: کنکور ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.