تیم فوتسال الماس شهر قم امروز در روز سرنوشت خود در زیر گروه لیگ دسته دوم فوتسال ایران در رشت به میدان می‌رود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رقابت‌های زیر گروه لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور امروز شنبه در مرحله گروهی به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه‌های مختلف در حالی مشخص خواهد شد که فوتسال قم با یک نماینده در این رقابت‌ها حاضر است.

تیم فوتسال الماس شهر قم که برای برگزاری مسابقات خود در این مرحله به رشت سفر کرده امروز در آخرین دیدار خود برابر نماینده آذربایجان غربی به میدان می‌رود و برای صعود به مرحله بعد باید در این بازی پیروز شود البته نتایج سایر بازی‌های این گروه نیز در صعود تیم‌ها اثر مستقیم دارد.

در شرایطی خاص و کم نظیر در این گروه ۶ تیمی، امروز در روز پایانی این مرحله ۵ تیم از ۶ تیم حاضر در گروه شانس صعود دارند به طوری که ۳ تیم ۵ امتیازی و ۲ تیم ۴ امتیازی برای صعود رقابت می‌کنند و تیم الماس شهر قم با ۵ امتیاز و وضعیت تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد.

تیم الماس شهر قم روز جمعه به مصاف تیم هیئت فوتبال مرند رفت و برابر این تیم به تساوی ۳ بر ۳ رسید که ابوالفضل رضاییان با دو گل و سید محمد موسوی با یک گل، در گل‌های زده نماینده قم سهیم بودند اما این تساوی وضعیت نامشخص گروه را مبهم‌تر کرد.

تیم الماس شهر قم در صورت صعود از این مرحله، آماده رقابت در مرحله نهایی زیر گروه لیگ دسته دوم خواهد شد. فوتسال قم طی ۲ سال گذشته در لیگ دسته دوم فوتسال، نماینده‌ای نداشته است و الماس شهر امیدوار است به این دسته مسابقاتی، راه پیدا کند.
انتهای پیام/ح

تیم فوتسال الماس قم در رشت به مصاف نماینده آذربایجان غربی می‌رود

برچسب ها: سرویس ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار