افزایش پوشش پایگاه های امداد و نجات جاده ای ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:هم اکنون 11 پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت در محورهای ارتباطی استان فعال است که مجوز ایجاد 2 پایگاه جاده ای دیگر اخذ شده است.

افزایش پوشش پایگاه های امداد و نجات جاده ای ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد:  هم اکنون 11 پایگاه امداد و نجات جاده ای این جمعیت در محورهای ارتباطی استان فعال است که با رایزنی های صورت گرفته مجوز ایجاد 2 پایگاه جاده ای دیگر اخذ شده است.
وی ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن محورهای ارتباطی استان و تردد زائران اربعین احداث 2 پایگاه امداد جاده ای در کارزان و سه راهی ملکشاهی در دستور کار قرار گرفت و با تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها از سال جاری آغاز خواهد شد.


 ایجاد نخستین پایگاه امداد و نجات کوهستان

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:پایگاه امداد و نجات کوهستان  در بوستان جنگلی چغاسبز بوده و با حضور 15 امدادگر امدادرسانی به حوادث کوهستانی در سراسر استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
عارفی اظهار کرد: ساخت این پایگاه امداد هوایی با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و پیش بینی می شود تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

انتهای پیام/با



 افزایش پایگاه های امداد جاده ای ایلام به 13 مرکز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.