بازیکن و مربی سابق تیم ملی تیراندازی با کمان که برای ارائه توضحیحات به کمیته انضباطی دعوت شده بودند، در این جلسه حاضر نشدند.

بهدانی و خیرالله‌ ورزی به کمیته انضباطی تیروکمان نرفتندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار مصاحبه‌هایی از سوی وحید بهدانی و‌ راحله خیر الله‌ورزی درباره پاک میون مربی کره‌ای تیم‌ ملی تیروکمان، این ملی پوش و مربی سابق تیم‌ ملی به کمیته انضباطی فدراسیون تیر وکمان دعوت شدند تا در این جلسه وحید بهدانی و راحله خیرالله‌ورزی مستندات خود را برای دفاع از مطالبی که درباره مربی کره‌ای تیم‌ملی بیان‌کرده‌اند ارائه دهند، اما هیچ کدام در این جلسه حاضر نشدند و جلسه کمیته انضباطی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و بدون حضور آن‌ها برگزار شد.

گفتنی است:پس از تصمیم گیری نهایی درباره وحید بهدانی و‌راحله خیر الله‌ورزی، این هفته رای کمیته انضباطی فدراسیون تیر وکمان اعلام خواهد شد.

‌راحله خیر الله‌ورزی مربی سابق تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان درباره علت شرکت نکردنش در جلسه کمیته انضباطی اذعان داشت:به علت مشکلی که برای پدرم به وجود آمد قادر به حضور در جلسه کمیته انضباطی نبودم و به فدراسیوان نیز نامه‌ای مبنی برگزار کردن جلسه در روزی دیگر ارسال کردم، اما هیچ پاسخی تا به به این لحظه دریافت نکرده ام.

انتهای پیام/

وحید بهدانی و‌ راحله خیر الله‌ ورزی در جلسه کمیته انضباطی تیر وکمان حاضر نشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار