فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای ۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سال جاری در مناطق محروم و کم برخوردار استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اجرای ۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سال ۹۷ در مناطق محروم استان گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۱۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
سردار حبیب شهسواری افزود:احداث مسجد، مدرسه، حوزه علمیه، مسکن، خانه عالم، خانه بهداشت وسرویس بهداشتی اجرای طرح‌های آبرسانی، راهسازی و پل سازی از جمله عناوین این پروژه هاست که توسط ۷۰۰ گروه جهادی با ۱۵ هزار عضو در مناطق محروم وکم برخوردار استان اجرا می‌شود.
وی افزود: در سال ۹۶ نیز شاهد اتمام ۶۱۲ پروژه عمرانی و نیز ۲۰ هزار مورد پروژه غیرعمرانی بودیم که این اقدامات با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و با مشارکت ۶۵۰ گروه جهادی با ۱۴ هزار عضو در استان اجرا شد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اعلام اینکه بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده با کمیته امداد استان در سال جاری یک هزار واحد مسکونی برای محرومین در مناطق صعب‌العبور استان ساخته می‌شود گفت: در بحث پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات  به متقاضیان پرداخت می‌شود که این رقم در سال گذشته ۷ میلیارد تومان بود.
وی، با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سطح آذربایجان‌غربی هم اذعان داشت: در این هفته دیدار‌هایی با مسئولین ارشد استانی و ائمه جمعه سراسر استان ، دیدار با خانواده شهدای جهادگر، افتتاح ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام ۵ تیم پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم، اعزام ۲۰ گروه جهادی و نیز برگزاری نمایشگاه‌های عکس از اقدامات بسیج سازندگی از دیگر برنامه‌ها در طول این هفته خواهد بود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در پایان گفت: در طول هفته بسیج سازندگی ۱۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و نیز ۱۶ صندوق قرض الحسنه برای اعطای تسهیلات به افراد نیازمند افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/ح


بهره برداری از ۱۰ پروژه محرومیت زدایی در آذربایجان غربی در هفته بسیج سازندگی

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.