چند پروژه ورزشی آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کماندار مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز گفت: نخستین زمین خاکی تنیس آموزش و پرورش فارس در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال درمدت ۲ ماه ساخته شده است.

وی افزود: این زمین در مجاورت مجموعه‌ی ورزشی پوریای، ولی ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز ساخته شده و علاوه بر دانش آموزان سایر شهروندان هم می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

کماندار ادامه داد: امروز همچنین طرح توسعه‌ی مجموعه‌ی ورزشی پوریای، ولی شیراز هم در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی جانباز گلبارنژاد با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان هم دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش ناحیه‌ی سه شیراز در هفته‌ی معلم بود.

سرپرست اداره‌ی کل آموزش و پرورش فارس در مراسم افتتاح و آغاز ساخت فضا‌های آموزشی ناحیه‌ی سه آموزش وپرورش شیراز از تلاش برای افزایش سرانه‌ی ورزش دانش اموزان در استان خبرداد.

احمدی از بهره برداری از ۱۸ زمین چمن مصنوعی،۱۶ سالن ورزشی،۵ استخر و ۲ زمین فوتبال تاپایان سال ۱۳۹۷ در استان خبر داد و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال تمامی مناطق ۵۹ گانه‌ی آموزش و پرورش فارس به حداقل یک زمین تعریف شده‌ی ورزشی مجهز شوند.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از نخستین زمین خاکی تنیس آموزش و پرورش فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار