رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: چهل و یکمین دوره رقابت‌های قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی،امروز در زابل آغاز شد.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بخش شفاهی چهل و یکمین دوره رقابت‌های قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی، صبح امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در زابل آغاز شد.

کوچکی افزود: محل برگزاری این مسابقات در بخش بانوان، مؤسسه جامعة القرآن الکریم است و آقایان نیز در محل دانشکده علوم قرآنی زابل به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت، ترتیل، حفظ و معارف قرآن، حفظ و معارف احادیث، دعاخوانی، اذان و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

کوچکی با اشاره به اینکه امسال محدودیت سنی ۴۰ سال برداشته شد و داوطلبان بالای ۴۰ سال نیز توانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند، اظهار کرد: این مسابقات طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در مسجد آیت‌الله طالقانی زاهدان و روز گذشته نیز در بقعه سید مهدی ایرانشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ع

مسابقات قرآن در زابل

 

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار