رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه گفت: جشنواره منطقه ای تئاتر هرسین پایان یافت و برگزیدگان این دوره مشخص شدند.

درند  رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: اختتامیه  جشنواره  منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی  روز گذشته برگزار شد.

 وی گفت: جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۷ در شهرستان هرسین  با اجرای 8 گروه و 20 اجرا با حضور استان های غرب  کشور   برگزار شد.

درند  گفت:  این جشنوراه   با معرفی برگزیدگان  جشنواره به کار خود پایان داد و داوران جشنواره  خسرو شهراز  امین عظیمی و  نعمت اسدی مرام  برعهده داشتند.

 وی افزود:  طراحی و پوستر و بروشور  برای نمایش  های دلقک سیاه  با من می خندد  و اخرین معرکه  مهدی اسدی تبار   برگزیده شدند  و از  طراحی  گریم نیز برای نمایش  دلقک سیاه  میلاد صفری  تقدیر  شد.

درند ادامه داد:  تقدیر طراحی لباس برای نمایش   ساکن طبقه پست مریم السادات  موسوری از کرمانشاه  و طراحی فضا برای  نمایش  شهر زیبا  از مریوان مختار  محمدی قرار گرفت.

وی گفت:  بازیگری زن  نمایش نبش کوچه بن بست  نرگس خاک کار از همدان و نمایش عجب  زمونه ای شده از شهر سقز  فوزیه پهلوانی  و رتبه   برتر بازیگری  زن برای  نمایش  نبش کوچه بن بست  از همدان محمد امین اسماعیلی  تعلق گرفت.

درند گفت: رتبه  اول بازیگری مرد  به صورت مشترک  برای بازیگرهای  نمایش تولیدی لیلی و مجنون  از بروجرد  حسین ایزدی و  ساملان شکیبا  مهدی جودکی و میلاد صادق زاده  قرار گرفت.

  وی افزود: رتبه اول نمایش نیز به مریوان برای نمایش  اخرین معرکه سوران  حسینی و رتبه برتر کارگردانی  برای نمایش  تولیدی  لیلی و مجنون  پژمان  شاهوردی  از بروجرد  رسیدو از نمایش  دلقک و سیاه  با من  می خندد از هرسین تقدیر شد .

انتهای پیام/ز

 

نمایش اخرین معرکه مریوان برترین نمایش جشنواره تئاتر خیابانی هرسین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.