دیدار مربیان عقیدتی سیاسی سپاه استان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : حفظ درخشندگی سپاه لازم بوده و این کار بسیار سخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این نشست گفت : اسلام عشق است . وقتی انسان عاشق می شود خسته نمی شود . در سپاه عشق تجلی دارد . سپاه عاشق ولایت و مردم و وطن ست و باید این عشق را مقدس بدانیم و باید این عشق تا ظهور منجی عالم بشیرت ادامه داشته باشد .

 

وی افزود : امام حسین علیه السلام فرمودند: زندگی عقیده است و دنیا جهاد در راه عقیده است . حفظ درخشندگی سپاه لازم است و بسیار سخت نیز است .

 

وی تصریح کرد : وقتی خداوند می خواهد به بندگان خود خیر دهد سه چیز را می دهد اول انسان را دین شناس و عقیده شناس می کند پس فهم دین بسیار مهم است . اسلام حرف نیست و با عمل همراه است. مورد دوم خیر خداوند به بندگان بصیرت و شناخت عیب های خود انسان است.


وی افزود : خیر سوم خداوند به بندگان این است که انسان به دنیا وابسته نباشد و به خداوند وابسته باشد . سعی کنید در زندگی این سه خیر خداوند را بیاموزید .

 

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم (عج) استان نیز در این نشست گفت : نامگذاری این ایام به نام عقیدتی سیاسی یک پیام دارد و آن این است که ما به دنبال تفکراتی هستیم که ما را به انقلاب برساند که این تفکرات در درس های شهید مطهری نهفته است . در سپاه استان هم بنا بر همین موضوع گذاشته شده است که با بهره گرفتن از مبانی فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنا و اصل در موضوعات عقیدتی سیاسی باشد .

 

انتهای پیام / ذ

 

جزئیات دیدار مربیان عقیدتی سیاسی سپاه استان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.