وزیر نیرو در جریان سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی به شهرستان کلات سفر کرد.

سفر وزیر نیرو به شهرستان کلاتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛دکتر اردکانیان که در جریان سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی پس از ورود به شهرستان کلات در جلسه شورای اداری در شهر زاوین گفت: بیش از پیش در کشور به کارگزاران آینده نگر نیازداریم که تصمیم هایشان منطبق بر نیاز‌های آینده باشد و خوشبختانه امروز بیشتر نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی همین گونه هستند.

وی گفت: اکنون ایران در مقایسه با دیگر کشور‌های دنیا و منطقه وضع بهتری دارد البته این حق مردم است و ملت ایران مستحق بیش از این نیز هست.

وزیر نیرو افزود: نباید شیوه بیان کاستی‌ها و معایب در جامعه، در روحیه و احساس رضایت مردم اثر منفی بگذارد؛ پیوسته در حال پیگیری امور مردم هستیم و کار‌های زیادی انجام شده است، اما بیشتر از کار‌های صورت گرفته انتظار و توقع در مردم بوجود آمده و احساس رضایتمندی در جامعه ایجاد نشده است از این رو باید در شیوه پیگیری‌ها و طرح مسائل در برخورد با افکار عمومی اقدام شود.

رضا اردکانیان گفت: جوانان امروز هم باید در مقابله با افکار منفی روحیه خود را نبازند و به کشور خود عشق بورزند.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های کلات گفت: جمهوری اسلامی ایران سعی می‌کند کمبود‌های مردم مرز نشین را در کوتاه مدت رفع کند که این موضوع دارای اهمیت ذاتی در منطقه کلات است.

وزیر نیرو افزود: تنوع قومی، حضور نمایندگان اقوام مختلف، جاذبه‌های گردشگری و تنوع زیستی و افزونی جمعیت روستایی ازویژگی‌های بارز منطقه کلات است.

وزیر نیرو درابتدای ورود به شهر زاوین با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر به مقام شامخ شهیدان دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

انتهای پیام//ا.س
 

جلسه شورای اداری کلات باحضور وزیر نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.