دبیرکل فدراسیون فوتبال در پیامی از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی یوروآسیا در یزد تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال در پیامی از زحمات، حمایت‌ها و تلاش‌های مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در برگزاری تورنمنت فوتبال ساحلی یوروآسیا در یزد تقدیر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:
مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان یزد
برگزاری مناسب دومین دوره از مسابقات بین المللی باشگاهی فوتبال ساحلی یوروآسیا با حضور تیم‌های مطرح لوکوموتیو روسیه، کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ فروردین ماه در نهایت این مسئولیت سنگین که پیامد‌های فرهنگی و اجتماعی فراوانی برای کشورمان در پی داشت، با زحمات بی دریغ حضرتعالی، عبدالرضا دستا رئیس محترم هیات فوتبال استان و احمد عشقان ملک مدیرعامل محترم باشگاه مقاومت گلساپوش یزد و دیگر مسئولان سیاسی و ورزشی استان یزد و استقبال پرشورمردم ورزش دوست آن استان به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسید.

همدلی بی نظیری که به واسطه برگزاری این مسابقات میان مسئولان ارگان‌های ذیربط استانی و و مسئولان آن هیات فوتبال و باشگاه میزبان برقرار بود، بدون شک آورده‌ای در خور شان برای کشور عزیزمان در عرصه‌های ورزشی، فرهنگی و سیاسی به همراه داشت.

بار دیگر لازم میدانم تا از حمایت، پیگیری و راهنمایی‌های حضرتعالی در زمینه برگزاری مسابقات بین المللی باشگاهی فوتبال ساحلی یوروآسیا نهایت قدردانی و تشکر خود را اعلام نمایم.

انتهای پیام/ ا

قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی یوروآسیا در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.