برخی از کاربران آیفون 7 و 7 پلاس از وجود مشکل در میکروفون مکالمه این گوشی‌ها خبر داده اند.

آی‌اواس 11.3 میکروفون آیفون 7 و 7 پلاس را دچار مشکل کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش برخی کاربران، میکروفون مکالمه پرچمداران 2016 اپل یعنی آیفون 7 و 7 پلاس، با مشکل مواجه شده است. کاربران می گویند هنگام برقراری ارتباط تلفنی، دکمه بلندگو به شکل غیرفعال در می‌آید و آن‌ها قادر نیستند از ویژگی بلندگو در مکالمه تلفنی بهره ببرند. همچنین برخی دیگر از وجود مشکل مشابه در استفاده از Face Time گزارش داده اند.

این مشکل به نظر می رسد پس از به روز رسانی این گوشی ها به آی او اس 11.3 ایجاد شده است. به تازگی نامه‌ای نیز از شرکت اپل فاش شده که در آن در بازه مشکل مذکور به مراکز تعمیرات رسمی خود ارسال کرده بود.

اپل در آن نامه ذکر کرده که مراکز رسمی تعمیرات از کاربران بخواهند ابتدا همه دستگاه‌های دیگری را که به کمک بلوتوث به گوشی متصل شده‌اند، از آن جدا کنند. اگر این کار مشکل را رفع نکرد، برخی آزمون‌های مرتبط برای پیدا کردن مشکل پخش صدا اجرا می‌شود. اگر آزمون‌ها بی‌نتیجه ماند، مرکز تعمیرات باید گوشی را از کاربر تحویل بگیرد و آن را تعمیر کند. تعمیر و رفع این مشکل تنها شامل حال گوشی‌های دارای ضمانت نمی‌شود بلکه کاربران می‌توانند همه گوشی‌های iPhone 7 و مدل پلاس آن را صرفنظر از مدت ضمانتنامه به صورت رایگان تعمیر کنند.

هنوز مشخص نیست که چرا iOS 11.3 باعث ایجاد مشکل در آیفون 7 و 7 پلاس شده است اما اپل ظاهرا به این نتیجه رسیده که گزارش‌ها صحت دارند و مشکل پیش آمده تنها از طریق مرکز تعمیرات قابل رفع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار