فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بیش از 699 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در شهرستان های بهبهان، انديمشک و امیدیه کشف و ضبط شد.

سردار حيدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، اظهار داشت: مأموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های بهبهان، انديمشک و امیدیه با اقدامات اطلاعاتی مداوم، موفق شدند 6 سوداگر مرگ را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خوزستان فعالیت داشتند، شناسایی کنند و با هماهنگی قضايی طی 4 عملیات جداگانه، 4 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را توقیف نمایند.

وی با اشاره به بازرسی ماموران انتظامی از خودروهای قاچاقچيان اذعان داشت: در این بازرسی ها مقدار 659 كيلو و 320 گرم ترياك و 40 كيلو و 400 گرم حشيش که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بود، کشف گردید.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در این رابطه 6 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، بیان داشت: يکی از مأموريت های مهم پليس، مبارزه با سوداگران مرگ است و برخورد نيروی انتظامی در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

محموله مواد مخدر به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.