مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: حمایت از حکومت اسلامی و ولایت فقیه گام موثری برای ظهور است

از گام های موثر برای ظهور، حمایت از حکومت اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،حجت الاسلام یوسف جمالی صبح دوشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) اهرم با اشاره به نقش مردم در امر ظهور اظهار داشت: حمایت از حکومت اسلامی و ولایت فقیه، گام بسیار موثری برای تحقق ظهور است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: حکومت اسلامی مردم و جهان را با نگاه مهدویت آگاه کرد و این مملکت متعلق به امام زمان عج و شهدا این را به خوبی در عمل و وصیت‌های خود به ما نشان داده اند.

وی افزود: زمانی ما می‌توانیم باعث پیشرفت این حکومت و نظام شویم که همه کمک و عنایت شود و نباید دست روی دست گذاشته و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و طلاق و خانوادگی همه جا را دربر بگیرد.

حجت الاسلام جمالی با تاکید بر اینکه امروز همه در ایجاد زمینه ظهور باید حرکت کنند تصریح کرد: همه ما و تک تک افراد و خواهران و برادران ما برای ظهور کار انجام دهند و به هر شکلی که می‌توانند قلوب را متوجه امام زمان (عج) کنند و اضطرار را در خودمان ایجاد کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: امام یک ویژگی خاصی دارد که باید مردم به سمت او حرکت کنند و مردم زمینه ساز و بستر ساز این غیبت شده اند و اعمال و افعال مردم باعث شده که در حال غیبت قرار بگیرند.

وی بیان داشت: ما مفهوم انتظار را درست نتوانستیم تفسیر کنیم و انتظار ما در مقوله غیبت انتظار فعال است و همراه با حرکت می‌باشد و باید جای خالی امام زمان عج در زندگیمان احساس کنیم.

انتهای  پیام/ب

حمایت از حکومت اسلامی و ولایت فقیه گام موثری برای ظهور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.