مسئولان انجمن دارت نسبت به تعطیلی این انجمن توسط مسئولان ورزشگاه شهید کشوری واکنش نشان دادند.

واکنش تند مسئولان انجمن دارت نسبت به تعطیلی سالن دارتبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته مسئولان ورزشگاه شهید کشوری در‌های ساختمان و سالن انجمن دارت را بستند.

ماجرا از این قرار بود که مسئولان مجموعه کشوری روز هشتم اردیبهشت در نامه‌ای به انجمن دارت مهلت دادند که تا ۱۶ اردیبهشت مجموعه را تخلیه کنند و با توجه به اینکه این اولتیماتوم روز گذشته به پایان رسید آن‌ها تصمیم گرفتند به شکل دیگری با این مسئله برخورد کنند و انجمن دارت را تعطیل کنند.

مهدی شایسته رئیس کمیته انجمن دارت استان تهران به خبرنگار ما گفت:اگر مشکلی وجود دارد راحلش این نیست که در‌های ورزش بسته شود. قرار است ظرف چند روز آینده با بستن قرارداد جدید با این مجموعه دوباره فعالیت مان را در این ورزشگاه از سر بگیریم.

او ادامه داد: خیلی دوست داشتیم تا این موضوع دوستانه حل شود، اما آقایان پا فشاری کردند که حتما باید این مسئله از طریق روال قانونی پیگیری شود. ما هم به تصمیم آن‌ها احترام گذاشتیم.

شایسته در پاسخ به این سوال که شما در مهلت ۸ روزه چه اقداماتی انجام دادید، گفت: ما بلافاصله پس از این اتفاق نامه را به فدراسیون انجمن‌های ورزشی ارسال کردیم تا این موضوع برطرف شود که این اتفاق رخ نداد. امیدوارم هر چه زودتر این موضوع به پایان برسد. متاسفانه نگاه مسئولان به این رشته ورزشی نیست.

انتهای پیام/

واکنش مسئولان به تعطیلی انجمن دارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار