هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

معرفی برترین‌های هفتمین جشنواره نوجوان سالم استان مرکزیبه گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد ودر پایان این مراسم از ۱۷۰ نفر برتر این جشنواره تجلیل شد.

مهدی دمنه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم اختتامیه  درگفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این جشنواره با هدف ترویج زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتار‌های پرخطر، سوء مصرف موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح اگاهی دانش اموزان در ۳ محور اصلی پیشگیری از گرایش دخانیات. پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش خشونت برگزار شد.

دمنه افزود:این جشنواره در دو بخش خلاقیت‌های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه‌ای در مقاطع ابتدایی، اول و دوم دوره متوسطه و والدین و کارکنان اموزش و پرورش برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ۵ هزار و ۴۷۳ اثر به دبیرخانه استان مرکزی ارسال و ۱۷۰ نفر به عنوان برترین‌ها انتخاب و در این مراسم تجلیل شدند.

حقیقی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت: تربیت صحیح جوانان مهمترین اصل در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و جوانان بهترین سفیران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر هستند.
حقیقی افزود: جوانان باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و بذای اینده خود برنامه ریزی و اراده و پشتکار داشته باشند.

انتهای پیام/ج

مراسم هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم دراراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.