معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری نقش مهمی در معرفی توانمندی ها و ظرفیت‌های استان دارد.

نقش جشنواره ها در معرفی توانمندی ظرفیت‌ها استعدادها استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما امروز در بازدید از غار آکواریوم گنجنامه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران به میزبانی همدان افزود:اگر رخداد فرهنگی و هنری باشد و به ویژه اینکه سازمان صدا و سیما در آن دخیل باشد بازتاب آن وسیع است.

وی بیان داشت: روز گذشته با حضور در میدان امام(ه) شهر همدان شاهد اجتماع بیش از ۵ هزار نفر از خانواده‌ها با فرزندانشان بودم و چند وقتی بود که همدان را اینگونه خوشحال و شاد ندیده بودیم و این رخداد بزرگی است که مردم از جشنواره مطلع هستند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در بخش دیگری از سخنانش به بازدید از مجموعه توریستی گنجنامه اشاره کرده و یادآور شدکارهای بسیاری در این مجموعه اتفاق افتاده و در بخش‌های مختلف کارهای خوبی شده است.

وی در پایان بیان کرد: من از مردم ایران دعوت می‌کنم اگر می‌خواهند زیبایی‌های ایران را ببینند،  استان همدان را در صدر دیدنی‌های خود قرار دهند و گنجنامه را هم ببینند.

انتهای پیام/غ

همدان را با وجود جشنواره ها و آثار باستانی در صدر دیدنی‌های خود قرار دهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.