بازیکنان تیم ملی والیبال ایران امروز در حضور اصحاب رسانه تمرین کردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران این روزها خود را برای حضور در مسابقات لیگ ملت های والیبال آماده می‌کند.

ملی پوشان عصر امروز یک جلسه تمرینی را برگزار کردند و بعد از نزدیک به سه هفته اصحاب رسانه اجازه حضور در تمرینات را پیدا کردند.

سعید معروف، سید محمد موسوی، مجتبی میرزا جانپور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، امیر غفور، محمد طاهر وادی، صابر کاظمی، مهدی حضرت پور، میثم صالحی، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، مهدی مرندی و شریفی بازیکنانی بودند که در جلسه امروز حضور داشتند، فلاحت خواهد و جواد معنوی نژاد نیز در تمرین بدنسازی حضور داشتند اما در کار گروهی و تمرینات توپی غیبت داشتند.

بازیکنان ابتدا به تمرینات بدنسازی و گرم کردن پرداختند و سپس در بخش دریافت و اسپک تمریناتی را برگزار کردند. در ادامه در قالب دو تیم به مرور تاکتیک‌ها پرداختند.

برخی از بازیکنان حاضر در تیم ملی ب که خود را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کنند نیز در سالن حضور داشتند و تمرینات تیم الف را از نزدیک مشاهده کردند.

نکته جالب توجه در تمرین امروز روشن بودن اسکوربورد سالن و نمایش تمرینات بازیکنان با چند دقیقه تاخیر بود تا بازیکنان بتوانند عملکرد خود را در تمرین از روی اسکوربورد تماشا کنند.

انتهای پیام/

هر آنچه در تمرین تیم ملی والیبال ایران گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار