سرپرست معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:احیای چاه های آب شرب شهر کرمانشاه با روش ایرشوک؛ 14 میلیارد ریال صرفه جویی در بر داشته است.

صرفه جویی 14 میلیارد ریالی با احیای چاه های آب شرببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رضا داوودی  سرپرست معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به احیا و بهسازی تعدادی از چاههای شهر کرمانشاه گفت: با استفاده از روشهای نوین توان آب‌دهی منابع تولید آب شرب شهر کرمانشاه به میزان 80 لیتر بر ثانیه افزایش یافته است. 

داوودی افزود: تاکنون 5 حلقه چاه با روشهای نوین احیا و بهسازی شده اند و حداقل 6 حلقه چاه دیگر نیز قبل از شروع پیک مصرف احیا خواهند شد.

وی با تأکید بر سازگاری روش ایرشوک با محیط ‌زیست و عدم ایجاد آلودگی در آب‌های زیرزمینی، تصریح کرد: با این روش، توان توليد چاه‌هاي کم آب، بدون جابجایي و با کم‌ترين هزينه افزايش می یابد و احيا می‌شود.

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، افزود: باتوجه به اینکه چاه های مذکور از مدار بهره برداری خارج شده بودند، جهت حفر مجدد آنها مجموعاً می بایست حداقل اعتباری معادل 15 میلیارد ریال هزینه گردد که با استفاده از روش نوین احیا و بهسازی چاه، درمجموع بالغ بر 14 میلیارد ریال صرفه جویی شد.

به گفته داوودی، با احیای 6 حلقه چاه در دست احیا، 16 میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز

احیای 6 حلقه چاه  اب شرب در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.