تأمین امنیت شرط لازم هر پدیده و یا خدمت نو برای عموم است، از این رو اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از وقوع جرم در مجموعه متروی اصفهان از ضروریات است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در جلسه با مسؤولان مترو و نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، راه‌اندازی خط یک متروی اصفهان را گامی مهم در جهت کاهش آلایندگی‌های کلان‌شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی عمومی در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اتخاذ تدابیر عملی لازم در عدم استفاده شهروندان از وسایل نقلیه شخصی از جمله برنامه‌ها و اقدامات مسؤولان امر بوده و لازم است با حمایت و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی به بهبود وضعیت مسائل و مشکلات زیست‌محیطی شهر کمک شود.

حسن رحیمی تأمین امنیت و آسایش مردم را از جمله مهم‌ترین معیارهای انتخاب مردم از این ناوگان دانست و افزود: تأمین امنیت شرط لازم هر پدیده و یا خدمت نو برای عموم است، از این رو اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از وقوع جرم در مجموعه متروی اصفهان از ضروریات است.

لازم به ذکر است، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور استقرار پلیس در مترو و تعیین شعبی ویژه در دادسرای اصفهان جهت رسیدگی به جرایم احتمالی را در این خصوص صادر و توصیه‌هایی در راستای ارتقای امنیت بیشتر این مجموعه به مسؤولان مترو ارائه کرد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: دادگستری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.