کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه گفت:با ورود موج اصلی از سامانه ناپایدار به جو منطقه از امروز تا پنجشنبه شاهد بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

هوای استان کرمانشاه تا پایان هفته بارانی استپاکزاد کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  برای استان تا پایان هفته آسمانی بارانی و کاهش محسوس دمای هوا پیش بینی کرد و گفت : با ورود موج اصلی از سامانه ناپایدار به جو منطقه از امروز (سه شنبه) تا پنجشنبه شاهد بارندگی خواهیم بود و این شرایط ناپایدار به خصوص در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است .

وی گفت: بارش باران  برخی مناطق  با تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً سیلاب محلی همراه خواهد بود و  تا پایان هفته  دما به طور نسبتاً محسوسی کاهش می‌یابد.

پاکزاد گفت:   سامانه  بارشی دیگری از روز جمعه  وارد  جو منطقه می شود.

وی افزود: در 24 ساعته گذشته  سومار با 32 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان و کنگاور با 8درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان به ثبت رسید.

پاکزاد  گفت: دمای هوای شهر کرمانشاه در 24 ساعته گذشته در گرمترین ساعات 21 درجه سانتی گراد و در خنک ترین ساعت 11درجه سانتی گراد به ثبت رسید.

انتهای پیام/ز

 

روز گذشته کنگاور خنک ترین شهر استان کرمانشاه  بود

 

برچسب ها: هواشناسی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.