پیشرفت ۷۰ درصدی گنبدکاووس در ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: میانگین ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی سال گذشته در گنبد کاووس، ۴۳ درصد بود که با تلاش‌های صورت گرفته این رقم از ابتدای امسال تا کنون به ۷۰ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه بازدید‌های دوره‌ای خود امروز به گنبد کاووس رفته است با قدردانی از تلاش کارکنان این حوزه قضایی از آنان خواست: برای تحقق ۱۰۰ درصدی ابلاغ الکترونیک و حذف ابلاغ سنتی بیشتر همت کنند.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود، برخورد مناسب با مردم را سرخط کاری دادگستری استان در سال ۹۷ اعلام کرد و گفت: پاسخگویی مناسب و شفاف به مردم درباره پرونده‌ها، افزایش سرعت رسیدگی‌ها، اصلاح فرآیند‌هایی که زمان پاسخگویی به مردم را طولانی می‌کند و ساماندهی واحد‌های اجرای احکام برای اجرای زودتر آرای صادر شده در محاکم، مواردی است که در راستای تکریم ارباب رجوع باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

هادی هاشمیان افزود: می‌دانیم تعداد زیاد مراجعان و ناراحتی‌های روحی ناشی از برخی پرونده‌ها، کار را برای همکاران قضایی و اداری سخت می‌کند، اما نباید اجازه دهیم این موارد بر روی رفتار ما با مردم تاثیر منفی بگذارد.

انتهای پیام/م
 

گنبدکاووس در ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی  پیشرفت کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.