دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار با حضور محققان، اساتید و فعالان حوزه مدیریت و کسب و کار ۱۹ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسینی، رئیس دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار در این ارتباط گفت: کسب و کار‌های جهان امروز با چالش‌هایی به مراتب متفاوت‌تر و متنوع‌تر از هر زمان دیگری مواجه هستند و اغلب این چالش‌ها نیاز به شیوه‌ای برای برخورد دارند که به دقت طراحی شده و مبتنی بر یافته‌های معتبر علمی باشند.

این عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز اضافه کرد: بر این اساس علم مدیریت با حوزه‌ها و مبانی گسترده‌اش که ریشه در علوم پایه‌ای دیگر دارد، می‌تواند مدیران و تصمیم‌گیران را مجهز به ابزار‌ها و دانشی کند که درک ماهیت مسائل و توسعه راه‌حل‌های اثربخش برای چالش‌های کسب و کار خود را تسهیل کنند.

وی در ادامه در خصوص لزوم برگزاری چنین کنفرانس‌هایی در سطح بین‌المللی نیز تصریح کرد: کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار به عنوان فرصتی برای محققان و دست‌اندرکاران حوزه سازمانی در تلاش است تا با به وجود آوردن بستری برای ارائه یافته‌ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات گوناگون، زمینه یادگیری متعامل از سایران را فراهم کرده و فارغ از چارچوب‌های همایش‌های مرسوم بتواند راه را برای ارتقای سطح دانشی شرکت‌کنندگان هموار کند.

حسینی یادآور شد: این کنفرانس توسط دانشگاه تبریز و تحت پوشش ISC بوده و گواهی‌نامه‌های صادره برای شرکت‌کنندگان و صاحبان مقاله دارای اعتبار علمی است.

وی همچنین با اشاره به محور‌های اصلی این کنفرانس گفت: استراتژی‌ها، چالش‌ها و مدیریت آنها، تحول سازمانی و مدیریت تغییرات، تصمیم‌گیری در شرایط چالش برانگیز کسب و کار، ساختاردهی در سازمان‌های امروزی، مدیریت پروژه و چالش‌های سازمان‌های پروژه محور، مدیریت تولید و عملیات سازمان‌های صنعتی و خدماتی، مدیریت منابع انسانی و چالش‌های پیش‌رو در آن، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات، مدیریت منابع مالی و سرمایه‌گذاری و بازرگانی داخلی و خارجی از جمله محور‌های آن است.

رئیس دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار ادامه داد:حسابداری و گردآوری و تحلیل اطلاعات مالی، فناوری اطلاعات و نقش آن در مدیریت و غلبه بر چالش‌ها، توسعه اقتصادی و راهکار‌های غلبه بر موانع توسعه، اقتصادسنجی و تحلیل‌های اقتصادی به عنوان ابزاری جهت مدیریت و تصمیم‌گیری، سیاست‌های خرد و کلان اقتصادی تاثیرگذار بر کسب و کارها، کارآفرینی و چالش‌های پیش‌رو برای کارآفرینان، مدیریت بحران و ایمنی، تعالی سازمانی، مدیریت در حوزه سلامت، مدیریت جهانگردی و مدیریت کسب و کار ورزشی از دیگر محور‌های این همایش است.

وی همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس افزود: برپایی دو کارگاه آموزشی با محوریت نوآوری مخرب و بررسی اجمالی فرصت‌ها و تهدید‌های بیت کوین و ارز‌های دیجیتال از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار در تبریز ضمن بررسی و کنکاش بخش‌های مدیریت فضای کسب و کار همچنین در راستای هشتمین سده آموزش عالی در تبریز، هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز و تبریز ۲۰۱۸ از سوی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با همکاری برخی دانشگاه‌های استان و دستگاه‌ها و سازمان‌های برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار در تبریز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار