رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: بحث مهندسی و دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون تیر و کمان صحت ندارد.

شعبانی بهار: دخالت وزارت ورزش در انتخابات تیروکمان صحت نداردبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شعبانی بهار پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تیر و کمان درباره شایعاتی که در مورد انتخابات این فدراسیون وجود داشت و با جلوگیری از ورود خبرنگاران به مجمع انتخاباتی شایعات بیشتر شد، اظهار کرد: من رئیس مجمع انتخاباتی نبودم و نمی‌توانم درباره حضور خبرنگاران نظری بدهم. تیروکمان یکی مهم‌ترین فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان است که سعی می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی به پیشرفت این فدراسیون المپیکی کمک کنیم.

او درباره اینکه برخی نامزدها معتقد بودند وزارت ورزش و جوانان روی انتخاب او به عنوان رئیس فدراسیون نظر مثبتی داشته عنوان کرد: برای تمام فدراسیون‌ها این شایعات وجود دارد و در برخی فدراسیون‌ها که حساسیت های دارند این شایعات بیشتر هم می‌شود.

شعبانی بهار افزود: این صحبت‌ها واقعیت ندارد چرا که وزارت ورزش و جوانان نگاه کلی به فدراسیون‌ها دارد و انتظار دارد بهترین‌ها انتخاب شوند. بحث مهندسی و دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات صحت ندارد. معمولا افرادی که موفق نمی‌شوند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. از همان اول هم مشخص می‌شود که کدام افراد رای نمی‌آورند وقتی کاندیدایی تمام ظزفیتش را می‌گذارد و فقط یک رای می‌آورد این حرف‌ها مطرح می‌شود.

او تصریح کرد: ریاست فدراسیون تیروکمان برای من افتخار است. پیش از این هم مسئولیت‌های سنگین تری داشته ام، اما احساس کردم می‌توانم برای این فدراسیون مفید باشم.

شعبانی بهار درباره اینکه چارت وزارت ورزش و جوانان برای این اعلام نشده بود که منتظر انتخاب او به عنوان رئیس فدراسیون بودند گفت: این صحبت‌ها شائبه است و من مسئول چارت وزارت ورزش و جوانان نیستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از معاونت ورزش همگانی استعفا می‌دهید یا خیر، عنوان کرد: به طور حتم نمی‌توان 2 مسئولیت داشت.

رئیس فدراسیون تیروکمان درباره بدهی‌های این فدراسیون و پاداش زهرا نعمتی خاطر نشان کرد: باید بدهی‌ها را مدیریت کرد. من خبری از این موضوع و بحث پاداش‌ها ندارم چرا که قبلا به این موضوعات ورود نکردم. در حوزه ورزش همگانی اطلاعاتم کامل است. طبیعتا بدهی در فدراسیون‌ها وجود دارد و در مورد پاداش زهرا نعمتی اطلاعی ندارم و باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات شعبانی بهار درباره انتخابات فدراسیون تیر و کمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار