مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تسهیلات اشتغال فراگیر و نیز اشتغال پایدار روستایی و عشایری نقش مهمی در کاهش و رفع معضل بیکاری و رشد اقتصادی منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل امروز در جلسه کارگروه اشتغال روستایی و عشایری استان اردبیل افزود: همکاری و همراهی مسئولان شهرستانی در راستای جذب هرچه بیشتر این اعتبارات ضروری است.

وی تسهیلات اشتغال فراگیر و نیز اشتغال پایدار روستایی و عشایری را در کاهش و رفع معضل بیکاری و رشد اقتصادی منطقه موثر دانست و گفت: این تسهیلات به صورت شناور در سطح کشور به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: به منظور جذب حداکثری این تسهیلات ضروری است اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و در این زمینه دستگاههای اجرایی و بانک های عامل شهرستان همکاری لازم را با واجدین شرایط داشته باشند.

رحیمی افزود: طرح اشتغال فراگیر روستایی و عشایری با عاملیت بانک ها با تسهیلات شش درصدی به متقاضیان اجرای طرح های روستایی پرداخت می شود و همه طرح هایی که در روستاها اجرا می شوند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.