ارائه آموزش های مهارتی در اردبیل با توجه به نیاز بازار کار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار را ارائه دهیم.

محمد پورقلی ،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: اجرایی کردن دولت الکترونیک، به‌روز بودن، تسهیل در امور، صرفه‌جویی در هزینه‌ها هم برای متقاضیان و هم در حوزه دولتی، کوتاه کردن زمان برگزاری آزمون‌ها و تکریم ارباب رجوع از مزیت‌های آزمون آنلاین الکترونیکی به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر آزمون‌های الکترونیکی سنجش مهارت برای 380 حرفه در سطح استان در نظر گرفته شده است که مهارت‌آموزان می‌توانند بنا به علاقه خود یکی از رشته‌ها را انتخاب کرده و در آزمون‌های این رشته شرکت کنند.

وی از راه‌اندازی پنج سایت آزمون آنلاین در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت آزمون‌های کتبی پایان دوره کارآموزانی که دوره‌های مهارتی خود را سپری می‌کنند، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و به این ترتیب علاوه بر سلامت بیشتر برگزاری آزمون‌ها، در اعلام نتایج آنها تسریع صورت خواهد گرفت.

پورقلی با اشاره به اولویت‌های امسال فنی و حرفه‌ای در استان تصریح کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا رشته‌های فنی و مهارتی متناسب با نیاز بازار کار و محصول‌محور را در اولویت قرار داده و کارآموزان را به این رشته‌ها جذب کنیم تا با پایان دوره بتوانند جذب بازار کار شده و این امر اقدامی در راستای کاهش مشکلات در بخش اشتغال استان باشید.

انتهای پیام/ ع

راه اندازی پنج سایت آزمون آنلاین در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.