رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلانشهر اهواز گفت: پایگاه اهوازشناسی امروز در این کلانشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

غلامرضا جلیلی، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به غنای فرهنگی شهر اهواز اشاره و بیان کرد: پایگاه اهوازشناسی با هدف اطلاع ‎رسانی فرهنگی به گردشگران و علاقمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه‎اندازی شده است.

وی اذعان داشت: این پایگاه شامل؛ نقشه گردشگری اهواز، کارت پستال از دیدنی‎های اهواز، لوح‎های فشرده، فیلم مستند، تابلوعکس، معرفی و آموزش تئوری و عملی صنایع دستی اصیل اهواز، کتاب، مقالات و پژوهش‎ها درباره کلانشهر اهواز و بروشور معرفی جاذبه‎های خوزستان به 2 زبان انگلیسی و فارسی است.

جلیلی از عموم علاقمندان به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشجویان، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان و دوستداران میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اهواز جهت بازدید و مشارکت در این اقدام فرهنگی دعوت کرد و گفت: امیدواریم راه‎اندازی این پایگاه گامی مثبت در راستای اعتلای میراث فرهنگی استان خوزستان باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی اهواز در پایان افزود: ساختمان صنایع دستی اهواز واقع در جاده ساحلی، روبروی هتل پارس از ساعت 8 تا 16 در طبقه دوم میزبان علاقمندان به بازدید از پایگاه خواهد بود.

انتهای پیام/گ

پایگاه اهواز شناسی راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار