استاندار سمنان گفت: استفاده از کالای ایرانی رونق اقتصادی و کسب و کار را در پیش دارد و اشتغال افزون خواهد شد.

/سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در استان مبتوعش، اظهار کرد: بلافاصله بعد از تعطیلات عید با تولیدکنندگان و صنعتگران نشستی گذاشتم و تاکید کردم که باید از این فرصت تاریخی و استثنایی استفاده و جهشی را در تولید ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در بحث افزایش ظرفیت‌ها با تولید کنندگان صحبت کردیم و بنا شد کسب و کار خود را توسعه دهند و استانداری هم در این زمینه کمک کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی منجر به افزایش تولید و اشتغال می‌شود، بیان کرد: برای تحقق این شعار مهم از نظام بانکی درخواست کردیم تا تولیدکنندگان را یاری کند.

چاوشی با بیان اینکه در استان سمنان ظرفیت‌های خوبی برای صادرات کالا وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید شاهد تحول قابل قبولی در این عرصه باشیم.

وی با بیان اینکه مصرف کالای ایرانی و صادر کردن آن فرصت شغلی جدیدی را ایجاد می کند، اظهار کرد: استفاده از کالای ایرانی، رونق اقتصادی و بهبود کسب و کار را در پیش دارد و اشتغال هم افزون خواهد شد.

استاندار سمنان همچنین گفت: احتمالا یکی از روسای قوا بعد از ماه مبارک رمضان سفری را به استان خواهد داشت و برنامه ریزی‌های سفر در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار