استارت‌آپ گردشگری با محوریت تبریز ۲۰۱۸ به مدت سه روز در روز‌های ۱۹ تا ۲۱ در دانشگاه پیام نورمرکز تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بخشعلی معصومی، رئیس برگزاری رویداد استارت‌آپ گردشگری با محوریت تبریز ۲۰۱۸ در این باره گفت: دانشگاه پیام نور استان آذربایجان‌شرقی این رویداد مهم با محوریت گردشگری و ایجاد فضای کسب و کار را با حضور ۱۰۰ نفر در قالب ۱۰ تیم برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیاست، تصریح کرد: این برنامه جهانی تا به حال بیش از هزار بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا برگزار شده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در استارت‌آپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند، اما آن‌چه در این برنامه‌ها حایز اهمیت فراوان دارد، تنها سه چیز است آن هم اجرا، اجرا و فقط اجرا.

معصومی، در ادامه با اشاره به روند برگزاری رویداد استارت آپ گردشگری با محوریت تبریز ۲۰۱۸ در دانشگاه پیام نور مرکز تبریز گفت: این برنامه از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۹ شب روز جمعه ادامه دارد.

به گفته وی در این برنامه شرکت‌کنندگان (۱۰۰ نفر در قالب ۱۰ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب می‌گردند، ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در پایان برنامه نیز، تیم‌ها پروژه‌های خود را به گروهی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌نمایند.

این مقام مسوول اضافه کرد: در این گونه رویدادها، اساتید، محققان و کارشناسان متخص حوزه گردشگری، اهل فن این حوزه و افراد صاحب ایده و سرمایه گرد هم می‌آیند تا اینکه با اریه ایده‌ها و راهکار‌های لازم به کسب و کار مورد نظر دست یابند.

رئیس برگزاری رویداد استارت‌آپ گردشگری با محوریت تبریز ۲۰۱۸ با تاکید بر اینکه صنعت توریسم و گردشگری ایران در مناطق مختلف کشورمان و در راس آن‌ها استان آذربایجان‌شرقی ظرفیت‌های فراوانی دارد، که باید بیش از این‌ها برای جذب گردشگران داخلی و خارجی، برنامه‌ریزی‌های راهبردی وکلان و مدیریت با توجه به ظرفیت‌های هر منطقه صورت می‌گرفت، گفت: با برپایی این‌گونه برنامه‌ها با حضور متخصصان آن می‌توان در این راستا به اهداف تعیین شده دست یافت.

به گفته وی به تیم‌های برگزیده این رویداد مهم ضمن اهدای جوایز نقدی، تندیس و لوح سپاس؛ تیم‌های برتر نیز در مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور استان مستقر خواهند شد. 

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری استارت‌آپ گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.