تیموری گفت: وجوه دریافتی از متقاضیان بابت انشعاب برق جزء حقوق عمومی است و باید در گردش مالی آن بازنگری شود.

وجوه دریافتی برای حق انشعاب مشترکان جزء درآمدهای دولتی نیستبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با اشاره به اهداف برگزاری کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق، اظهار کرد: هدف از برگزاری کنفرانس به مشارکت گذاشتن اطلاعات، علمی، فنی و کاربردی در صنعت برق و دستیابی به روش‌های نوین و ارتقای سطح علمی و تخصصی کارشناسان مدیران بخش توزیع نیروی برق است.

وی با اشاره به استقبال بخش دانشگاهی از این کنفرانس، تصریح کرد: پس از فراخوان پژوهشگاه نیرو، مقالات فراوانی به دبیرخانه ارسال شد که در مرحله داوری است.

تیموری با اشاره به بهره‌گیری شبکه هوشمند در پیک سایی،  بیان کرد: کاهش زمان خاموشی،کاهش تلفات انرژی در شبکه‌های برق و کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی که به جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی کمک فراوانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اهتمام مدیران و معاونان برق در ارائه خدمات پایدار، تصریح کرد: برقراری عدالت با حفظ سلامت اداری و صیانت از حقوق بیت‌المال در تامین برق مشترکان سرلوحه مدیران صنعت برق است.

به گفته وی، اقداماتی برای کاهش تلفات برق و تک رقمی کردن آن صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به کمبود بارش و تأثیر آن بر کاهش تولید برقابی در کشور، تأکید کرد: با رویکرد مدیریت عرضه و تقاضا در تلاشیم که تهدید کم آبی و کاهش تولید برق از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

تیموری با بیان اینکه وجوه دریافتی بابت انشعاب برق را نباید درامد دولت تلقی کرد،تصریح کرد: وجوه دریافتی از متقاضیان بابت انشعاب برق جزء حقوق عمومی است و باید در گردش مالی آن بازنگری شود.

وی با اشاره به فرسودگی شبکه‌های توزیع بیان کرد: با توجه به پربار بودن خطوط و پست های فوق توزیع و فرسودگی شبکه و تأسیسات و تاب‌آوری پایین شبکه لازم است با تأمین منابع مالی به بازسازی شبکه پرداخت.

تیموری در پایان با اشاره به ساماندهی نیروهای شرکتی، گفت: حدود دوسوم نیروی انسانی شبکه توزیع از نیروی خدماتی است که باید هرچه سریع تر وضعیت شغلی آنها مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار