واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در محور مشهد - کلات تاکنون ۲ کشته و ۲۰ مجروح بر جا گذاشت.

یک کشته و ۱۵ مجروح در حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزانمعاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،گفت: اتوبوس حامل دانش آموزان از خواف به مقصد کلات در حرکت بود که در کیلومتر ۳۰ مشهد- کلات در محدوده پس از روستای گوجگی دچار سانحه  شد.

اسماعیل بهمن آبادی افزود:  حادثه واژگونی اتوبوس در جاده کلات تاکنون ۲ کشته و ۲۰ مجروح داشته است.

وی گفت: برای امدادرسانی به این حادثه هفت دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد به محل اعزام شده و نیرو‌های اورژانس در حال انتقال مجروحان به بیمارستان‌های هاشمی نژاد، امدادی و طالقانی در مشهد هستند.

وی افزود: در این حادثه ۴۱ دانش آموز سرنشین اتوبوس دچار حادثه شدند که بر اساس اطلاعات اولیه 20 نفر آنان مجروح شده اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به وسعت حادثه و شمار مجروحان علاوه بر آمبولانس و اتوبوس آمبولانس، گروه امداد کوهستان همراه با بالگرد امدادی به محل حادثه در محدوده روستای گوجگی اعزام شد.
 
سرهنگ امیدوار فرمانده پلیس راه خراسان رضوی نا آشنایی راننده به جاده و وجود نقص فنی ترمز را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.
انتهای پیام//ا.س
 

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در محور مشهد - کلات

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۸:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
متاسفانه در این حوادث راننده با یک بیمه خود را راحت می کند یکی نیست با کسی که راننده نا آشنا به جاده آورده و همچنین خرابی ترمز بعنوان قاتل برخورد کند تا حساب کار دست تمام کسانی که با جان انسانها بازی می کنند بیاید چه راننده چه صاحب اتوبوس و چه مسئول تعاونی و افراد دیگر و در تمام مشاغل.......