آیت الله علوی گرگانی گفت:بایدبرای اصفهان سرمایه گذاری شودو به ترویج آثار علمی علمای این شهرتوجه شود،حالات وشخصیت علمای اصفهان برای مردم بازگو شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای مجموعه تخت فولاد اصفهان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: بهشت برای انسان‌های متقی و مومن است و به برکت عمل صالح انسان های پرهیزگار به بهشت می روند.

وی افزود: در دستگاه ذات اقدس حق هیچ گونه پارتی بازی وجود ندارد و انسان ها براساس عمل صالح خود به بهشت می روند، انسان های صالح دستورهای خدا را انجام می دهند و تنها رضای الهی مدنظرشان است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه معرفی علمای دینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،تصریح کرد: باید برای اصفهان سرمایه گذاری شود و به ترویج آثار علمی علمای این شهر توجه شود، حالات و شخصیت علمای اصفهان برای مردم بازگو شود و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت تقوا در اسلام عنوان کرد: روز قیامت در پیش است و باید مراقب اعمال خود باشیم و حواس خود را جمع کرده که در زندگی خود غافل نشویم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه یادآورشد: اصفهان دارای علمای دینی زیادی است که باید مورد توجه باشند،کتیبه هایی در اصفهان وجود دارد که برای خلفای ثلاثه است و این شهر جزء قدیمی ترین شهرهاست و دارای سابقه درخشانی است.

انتهای پیام/ح

معرفی و ترویج آثار علما مورد توجه باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار