مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی 20 مدرسه خیرساز در استان اردبیل آغاز شده و برنامه‌ریزی شده این پروژه‌ها تا پایان امسال به بهر‌ه‌بردای برسد.

دولت لطفی، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: سال گذشته 17 مدرسه در قالب 60 کلاس درس توسط خیران در استان اردبیل راه‌اندازی شد و خیران نقش اساسی در توسعه فضاهای علمی و آموزشی دارند.

وی تصریح کرد: 50 نمازخانه در محوطه مدارس استان اردبیل توسط خیران راه‌اندازی می‌شود و خیران نقش بسزایی در توسعه فضاهای علمی و آموزشی داشته‌اند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با اشاره به اینکه طی سال های قبل، خیرین این استان بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان تعهد مدرسه سازی داشته اند، ادامه داد: تاکنون ۶۰ درصد تعهدات خیرین اجرا و بقیه نیز در دست اجرا یا دستور کار قرار دارد.

لطفی تصریح کرد: البته با تعهدات عملی شده خیرین استان اردبیل تاکنون بیش از ۳۶۹ مدرسه در قالب هزار و ۴۶۹ کلاس احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده اند.

وی با اشاره به تعهد ۱۰ میلیارد تومانی خیرین در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز متذکر شد: این استان در بحث ساخت مدارس از سوی خیرین جزو استان های موفق و برتر کشور محسوب می شود.

لطفی با تاکید بر اینکه ۳۰ درصد مدارس این استان از سوی خیرین احداث می شود، بیان داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل علاوه بر ساخت مدارس در زمینه تجهیز، نوسازی و تعمیرات مدارس نیز مشارکت داشته و خدمات قابل توجهی را تاکنون ارائه کرده اند.

وی با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی مثل خوابگاه، نمازخانه، کتابخانه و کارگاه اضافه کرد: ساخت دو واحد آموزشی شبانه روزی، هفت نمازخانه، سه کتابخانه، دو آزمایشگاه و یک مورد خوابگاه دانش آموزی از جمله خدمات خیرین در این زمینه است.

انتهای پیام/ح

30 درصد مدارس اردبیل توسط خیرین احداث می شود

برچسب ها: مدارس ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.