با حضور قائم مقام وزارت علوم ساختمان مراکز رشد پارک علم و فناوری یزد در سه طبقه با چهار هزار و ۷۹۰ مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ساختمان مراکز رشد پارک علم و فناوری یزد امشب در آیینی با حضور عبدالرضا باقری قائم مقام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان وزارتخانه، علی زینی وند معاون استانداری یزد و تعدادی از مدیران محلی افتتاح شد.

این ساختمان در سه طبقه با چهار هزار و ۷۹۰ مترمربع زیربنا و با ظرفیت استقرار ۵۰ شرکت احداث شد و دارای سه سالن نشست‌ها و چهار آزمایشگاه تخصصی است.

رئیس پارک علم و فناوری یزد با اشاره به  فعالیت ۲۵۹ شرکت زیر مجموعه در این پارک گفت: از این تعداد ۶۸ شرکت در مرحله پیش رشد، ۴۵ شرکت رشد و ۶۹ شرکت پسا رشد فعالیت دارند و ۷۷ شرکت هم در انتظار استقرار در پارک هستند.

داریوش پورسراجیان از جمله مهمترین دستاورد‌های پارک علم و فناوری یزد را حمایت از ایجاد، رشد و توسعه ۷۶۷ هسته و موسسه فناور، اشتغال زایی یکهزار و ۵۰۰ نفر، ایجاد نخستین صندوق پژوهش و فناوری کشور در سال ۱۳۸۳ با هدف ارائه انواع خدمات و تسهیلات ملی - اعتباری، تمرکز بر توسعه هماری‌های علمی و فناوری بین المللی و ایجاد نخستین مرکز نوآوری کشور در سال ۱۳۸۸ عنوان کرد.

این طرح در زمینی به وسعت ۶۹ هکتار در مسیر کمربندی یزد - کرمان واقع شده و با تامین زیرساخت ها، مرحله نخست این طرح یک ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

همچنین در آیینی با حضور قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، احداث ساختمان رفاهی - ورزشی پارک علم و فناوری یزد در سه طبقه و شامل سالن چند منظوره رفاهی، آشپزخانه، سالن ورزش و استخر با سه هزار و ۵۷۰ متر مربع زیربنا آغاز شد.

انتهای پیام/ی

افتتاح ساختمان مراکز رشد پارک علم و فناوری یزد

 

برچسب ها: وزیر ، علم وفناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار