بوریس جانسون با رئیس هیئت مذاکره‌کننده معارضان سوری در لندن دیدار و گفتگو کرد.

دیدار وزیر خارجه انگلیس با رئیس هیئت مذاکره کننده معارضان سوری در لندنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس از دیدار با «ناصر الحریری» رئیس هیئت مذاکره‌کننده معارضان سوری استقبال کرد و آن را یک «فرصت مهم» برای گفتگو درباره پایان دادن به بحران در سوریه دانست.

دولت انگلیس روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: جانسون با ناصر الحریری در لندن دیدار کرد. جانسون در این خصوص گفت: «این ملاقات یک فرصت مهم برای انگلیس بود تا درباره تلاش‌ها به منظور پایان دادن به فاجعه انسانی و رنج هفت ساله مردم سوریه با معارضان گفتگو کند». جانسون همچنین در ادامه گفت: «ما همچنان بر پیدا کردن یک راه حل سیاسی برای ساخت آینده‌ای باثبات و روشن برای مردم سوریه تاکید داریم».

جانسون تاکید کرد ناصر الحریری و معارضان سوری مایل هستند بدون هیچ پیش شرطی با دولت سوریه و روسیه مستقیم وارد مذاکره شوند.

وزیر خارجه انگلیس گفت: ارزش کمک‌های بشردوستانه انگلیس به سوریه از سال ۲۰۱۱ تا کنون به ۳.۶۸ میلیارد دلار رسیده است. او گفت: این کمک‌ها به کاهش رنج مردم سوریه منجر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار