گوشه‌ای از زندگی نامه شهید اسحاق سعادتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید اسحاق سعادتی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید مفقودالاثر اسحاق سعادتی در سال1339 در بخش كشاورز از توابع شهرستان شاهین‌دژ در یك خانواده مؤمن و مذهبی دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را تا اخذ مدرك دیپلم ادامه داد. شهید سعادتی قبل از انقلاب اسلامی در شهرستان تبریز به تحصیلات خود ادامه می داد و همواره اهل مسجد و منبر بود و دوستان خود را دعوت به انجام فرایض الهی و عمل صالح می نمود تا اینكه با اوج گیری مبارزات اسلامی و پیروزی حزب ا... و برچیده شدن رژیم فرعونی شاه، به خدمت سپاه پاسداران درآمد و با همان شور و حال و عشق به امام راحل به مبارزه پیگیر و بی امان خود ادامه داد تا سرانجام در عملیات بیت‌المقدس در سال1361 به شهادت رسید و پیكر پاكش مفقود شد

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید اسحاق سعادتی

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.