شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مردم همیشه درصحنه استان را به شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی ـ صهیونیستی فردا جمعه دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ در پی نقض صریح برجام توسط ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مردم همیشه درصحنه استان را به شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی ـ. صهیونیستی فردا جمعه دعوت کرد.

در این فراخوان آمده: اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور ابله آمریکا در خروج یک‌ جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران ، بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ ناپذیر بودن هیأت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا و از سوی دیگر، اثبات حقانیت آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل آینده نگرانه مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و قافله سالار صبر و بصیرت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تبیین گهربار چرایی بی‌اعتمادی به سردمداران ضدبشری اتّم استکبار و طاغوت اعظم آمریکاست.
اینک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت عبرت آموزی واقع بینانه از وقایع سال‌های اخیر مرتبط با موضوع و در محکومیت سراسری این اقدام و اظهار رذیلانه آمریکا، همه اقشار مردم فهیم و همیشه درصحنه استان خراسان شمالی را در برابر دشمنان کینه توز و برای دفاع از امنیت و منافع ملی به شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی ـ. صهیونیستی و تجدید بیعت با، ولی امر مسلمین با اعلام اطاعت محض تا پای جان از فرامین و رهنمود‌های معظم‌له و حمایت همگان از تدابیر مقامات کشوری دعوت می‌کند.
انتهای پیام/ ب 

این تظاهرات فردا پس از اقامه نماز عبادی ـ. سیاسی جمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.