جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا فردا در استان یزد برگزار می شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: همزمان با سراسر کشور تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا فردا در استان یزد برگزار می شود.

سعید زارع افزود: در پی اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور ذلت پیشه آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام که باهدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ملت اسلامی صورت گرفته است، در راستای محکومیت این اظهارات سخیفانه که بیانگر خوی استکباری و مستبدانه آمریکا است، این تظاهرات مردمی ضد استکباری در سراسر میهن اسلامی برگزار می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از عموم مردم فهمیم انتظار می‌رود، ضمن محکومیت این اقدام و اظهار رذیلانه آمریکا در خروج از برجام، بار دیگر دشمن‌شناسی و همیشه درصحنه بودن خود را بر رخ جهانیان بکشانند.

زارع بیان داشت: از مردم همیشه درصحنه به‌ویژه جوانان با هر سلیقه و گرایش سیاسی دعوت می‌شود با اتحاد و انسجام و با حضور پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی و صهیونیستی بار دیگر از امنیت و منافع ملی کشور به دفاع قاطعانه بپردازند و بار دیگر تجدید بیعت مجدد خود را با، ولی امر مسلمین جهان اعلام کنند.

وی گفت:این راهپیمایی فردا جمعه  بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در تمامی شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود.

سعید زارع افزود: تظاهرات در شهر یزد بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد ملااسماعیل به سمت خیابان قیام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

یزدی‌ها فردا علیه عهدشکنی آمریکایی‌ها راهپیمایی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.